Resultaten van de enquête van november 2019
Tweede enquête november 2019
De vragen in de tweede enquête gaan over “trajecten en trainingen die Stroomopwaarts geeft en de bereikbaarheid via het telefonisch spreekuur”. De enquête is ingevuld door 256 klanten.
Trajecten en trainingen
De trajecten en trainingen van het Werkleerbedrijf dragen bij aan de persoonlijke ontwikkeling, zoals nieuwe werkgeversvaardigheden, meer zelfvertrouwen en contact met mensen. Hierdoor is de kans op het vinden van werk groter. Belangrijke aandachtspunten zijn:
- het inlevingsvermogen en het gedrag van medewerkers
- duidelijke uitleg en informatie aan het begin van een traject
- meer vacatures die aansluiten bij de kandidaat.
Telefonisch spreekuur
De klanten die gebruik maken van het telefonisch spreekuur zijn over het algemeen tevreden. De bereikbaarheid en de afhandeling van de terugbelverzoeken blijven een aandachtspunt.
Wat heeft Stroomopwaarts met de resultaten gedaan?
- Het inlevingsvermogen en het gedrag van medewerkers en duidelijke uitleg en informatie:
Wij zijn bezig met de processen door te lichten en deze meer op de klant af te stemmen. Een van de belangrijkste onderwerpen hierin is het contact met de klant. Medewerkers hebben de training “de klantreis en mijn aandeel in het geheel” gevolgd.
- Meer vacatures die aansluiten bij de kandidaat:
Stroomopwaarts is en blijft in gesprek met ondernemers. Samen kijken we wat er mogelijk is om leer- en werkplaatsen te maken naast de reguliere banen. Het benaderen van nieuwe ondernemers die baankansen bieden blijft een speerpunt voor Stroomopwaarts.
- Bereikbaarheid en afhandeling terugbelverzoeken:
Intern zijn wij bezig met het proces over onze bereikbaarheid door te lichten. Het doel is om onze bereikbaarheid te verbeteren en meer op de klant af te stemmen.
Tweede enquête november 2019
De vragen in de tweede enquête gaan over “trajecten en trainingen die Stroomopwaarts geeft en de bereikbaarheid via het telefonisch spreekuur”. De enquête is ingevuld door 256 klanten.
Trajecten en trainingen
De trajecten en trainingen van het Werkleerbedrijf dragen bij aan de persoonlijke ontwikkeling, zoals nieuwe werkgeversvaardigheden, meer zelfvertrouwen en contact met mensen. Hierdoor is de kans op het vinden van werk groter. Belangrijke aandachtspunten zijn:
het inlevingsvermogen en het gedrag van medewerkers
duidelijke uitleg en informatie aan het begin van een traject
meer vacatures die aansluiten bij de kandidaat.
Telefonisch spreekuur
De klanten die gebruik maken van het telefonisch spreekuur zijn over het algemeen tevreden. De bereikbaarheid en de afhandeling van de terugbelverzoeken blijven een aandachtspunt.
Wat heeft Stroomopwaarts met de resultaten gedaan?
Het inlevingsvermogen en het gedrag van medewerkers en duidelijke uitleg en informatie:
Wij zijn bezig met de processen door te lichten en deze meer op de klant af te stemmen. Een van de belangrijkste onderwerpen hierin is het contact met de klant. Medewerkers hebben de training “de klantreis en mijn aandeel in het geheel” gevolgd.
Meer vacatures die aansluiten bij de kandidaat:
Stroomopwaarts is en blijft in gesprek met ondernemers. Samen kijken we wat er mogelijk is om leer- en werkplaatsen te maken naast de reguliere banen. Het benaderen van nieuwe ondernemers die baankansen bieden blijft een speerpunt voor Stroomopwaarts.
Bereikbaarheid en afhandeling terugbelverzoeken:
Intern zijn wij bezig met het proces over onze bereikbaarheid door te lichten. Het doel is om onze bereikbaarheid te verbeteren en meer op de klant af te stemmen.