Resultaten van de enquête van mei 2019
Eerste enquête mei 2019
Uit de 495 ingevulde enquêtes blijkt dat de praktische zaken binnen Stroomopwaarts, zoals informatievoorziening, bereikbaarheid, brieven en beschikkingen, over het algemeen goed zijn. Het gemiddelde cijfer van de dienstverlening is een 6,2.
Aandachtspunten zijn deskundigheid, houding en gedrag medewerkers en telefonische bereikbaarheid.
Wat heeft Stroomopwaarts met de resultaten gedaan?
Een 6,2 is een voldoende maar voor ons ook een cijfer dat wij graag willen verbeteren. Daarom zijn wij hard aan de slag gegaan met de aandachtspunten om onze dienstverlening te verbeteren:
- op onze website vindt u op veel vragen een antwoord;
- er een telefonisch spreekuur ingesteld, om binnenkomende telefoontjes beter en sneller af te handelen;
- medewerkers hebben verschillende cursussen gevolgd om de deskundigheid te bevorderen.
Wij blijven ons best doen, zodat u ons de volgende keer een hogere score geeft.
Eerste enquête mei 2019
Uit de 495 ingevulde enquêtes blijkt dat de praktische zaken binnen Stroomopwaarts, zoals informatievoorziening, bereikbaarheid, brieven en beschikkingen, over het algemeen goed zijn. Het gemiddelde cijfer van de dienstverlening is een 6,2.
Aandachtspunten zijn deskundigheid, houding en gedrag medewerkers en telefonische bereikbaarheid.
Wat heeft Stroomopwaarts met de resultaten gedaan?
Een 6,2 is een voldoende maar voor ons ook een cijfer dat wij graag willen verbeteren. Daarom zijn wij hard aan de slag gegaan met de aandachtspunten om onze dienstverlening te verbeteren:
op onze website vindt u op veel vragen een antwoord;
er een telefonisch spreekuur ingesteld, om binnenkomende telefoontjes beter en sneller af te handelen;
medewerkers hebben verschillende cursussen gevolgd om de deskundigheid te bevorderen.
Wij blijven ons best doen, zodat u ons de volgende keer een hogere score geeft.